Lange vlucht!

4 februari 2016 - Enterprise, Alabama, Verenigde Staten

Om 5 uur op, snel wat ontbijt, douchen,

De reis begon al heel goed met 3 uur vertraging op Schiphol! Dus ipv 10 was het 13.00 vertrek en je weet hoe dat gaat, dan ben je tegen half 2 pas weg.
Ze moesten mijn vervolgvlucht ook omboeken, omdat ik die niet meer zou halen. UIteindelijk kwam de vlucht nog wat later aan, tegenwind, vrij veel turubulentie en had ik nog niet veel tijd meer om de andere vervolgvlucht te halen. Was even mega spannend, anders had ik in Houston moeten blijven.
De douane duurt daar een eeuwigheid, allemaal op zijn elvendertigst, toen nog tassencontrole, weer hele lange rij. Toen moest ik naar inspectie omdat er iets niet goed was. Ik weet niet wat. Weer wachten...
Gelukkig hielp een aardige beambte me en in 1 min mocht ik gewoon toch door. Toen netjes de vervolgvlucht gehaald. Een heel klein k*tvliegtuigje, een kleine jet. Ik werd meteen claustrofobisch. Gelukkig was dat maaar een korte vlucht, 1uur en 20 min of zo. HEEL blij dat ik uit dat kleine, nauwe ding was, brrrr!
En toen stond mijn dochter daar ineens al, haha. Ik was helemaal verbaasd, had haar pas na de luggage claim verwacht. Maar Pensacola is zo'n mini luchtveldje, daar kan iemand van buiten gewoon binnen lopen voorbij de bagage banden. En evt dus ook jouw koffer jatten ...
Ik was tegen die tijd best moe. Maar toch ging het tijdens de rit terug nog wel. Tegen dat we bij haar waren (2 uur rijden) was ineens de koek op.
Op de eerste lange vlucht heb ik veel gelegen, ik had een leeg rijtje (slim uitgezocht online tevoren  [:-p]  ) en gelukkig was er niemand naast geboekt. Niet lang geslapen, we moesten een paar keer rechtop in de gordels ivm behoorlijke turbulentie over the atlantic. Wat hazeslaapjes gedaan. Maar beter dan niets.

Maar vannacht hier ... ik heb heerlijk geslapen. Ze had een nieuw bed gekocht voor me, want ze hadden helemaal geen logeerbed. Ook nieuwe gordijntjes, dekbed en hoes enz. Ze heeft zo haar best gedaan!
Ik ben nu op, mijn dochter slaapt nog, schoonzoon is al weg naar de basis. Die heeft nog even zijn pc voor me opgestart zodat ik online kon. Nu komt het zonnetje ineens hier door, het was net best nog koud met buiten roken. Vochtig en koud. Muts van mijn dochter op gedaan, hihi.
Hier is het nu 7.49, in NL 7 uur later.
Straks gaan we samen ergens ontbijten. Tegen die tijd hoop ik gedoucht te hebben. Maar zo eerst nog even een lekker shaggie roken buiten.